Ja arī topošais Nacionālās attīstības plāns būs veltīts Latvijas valsts un visu cilvēku gudrai izaugsmei, tad 2018. gadā Latvijā būs saliedēta un iekļaujoša politiskā nācija. Lasi
Ja kāds jautā: „Ko tu māci? Angļu valodu?”, un atbilde ir: „Nē, es mācu bērnus,” tad tā ir muļķīga pozīcija.
Intervija ar Džonu Bengsu (John Bangs), Kembridžas Universitātes Izglītības fakultātes mācībspēku
Lasi
Mēs, sievietes gan Amerikā, gan Latvijā, esam drošībā un bagātas, ja vien to apzināmies un nekrītam alkatībā. Lasi
Pētījuma vispārējais mērķis ir norādīt ceļus, kā paaugstināt sociālās palīdzības un pakalpojumu kvalitāti cilvēku tirdzniecības upuriem, tādējādi sekmējot šīs grupas sociālo integrāciju un nodarbinātības politikas efektivitāti valstī. Lasi
Apkopojot izpētes rezultātus, pētījuma autori piedāvā secinājumus un uzdevumus, kuri tolerances veicināšanas nolūkā būtu veicami gan politikas, gan sabiedriskās domas veidotājiem, gan arī ieviešami un veicināmi sociālajās attiecībās: darba vietās, izglītības iestādēs. Lasi
Pētījuma “Dažādības integrācija valsts vispārējās izglītības sistēmā” recenzija Lasi
Bilingvālā izglītība patlaban tiek piedāvāta tikai Latvijas mazākumtautību skolām, taču tuva nākotne ir arī skolas, kurās mācību priekšmetus apgūs latviešu un angļu, latviešu un franču, latviešu un zviedru valodās! Citu valstu prakse rāda, ka ideja ir laba, tikai Latvijā tās ieviešanā līdz šim trūka sagatavotības. Lasi