Mani trīs iemesli, kāpēc varu lepoties un aizstāvēt Latvijas nacionālo lidsabiedrību.
Par AirBaltic 17

Nav pirmā reize, kad es sarunās ar darbā un privātajā dzīvē pazīstamiem cilvēkiem aizstāvu AirBaltic, jo, manuprāt, ir daudz būtisku lietu, ko lidsabiedrība dara pareizi, lai gan, protams – kā jau cilvēkiem – ir arī kļūdas (piemēram, es labprāt saņemtu skaidrojumu par salīdzinoši biežajām lidojumu laiku izmaiņām vai pat reisu atcelšanu - tas tāpēc, lai nelaistu gaisā pustukšu lidmašīnu?). Šodien, lidojot no Rīgas uz Amsterdamu, lasot par AirBaltic 20 gadu jubileju, es nu publiski definēšu, kas, manuprāt, ir būtiskākās lietas, kas man mūsu nacionālajā lidsabiedrībā dziļi simpatizē. Uzsvēršu, ka rakstu kā pasažieris un vadītājs, ne kā transporta jomas vai rīcībpolitikas pārzinātājs.
1. Lido ar komfortu. Ja nu šad un tad ar skumju nākas secināt, ka kaut kas pie igauņiem ir labāk, tad lidojumos mēs esam abus kaimiņus izkonkurējuši, jo neviens man nepierādīs, ka no Lietuvas un Igaunijas ir ērtāk aizlidot ar tiešajiem reisiem tur, kur nepieciešams darbam un privātajai dzīvei. Otrs svarīgs ērtuma pierādījums – AirBaltic lidmašīnā nejūtos kā autobusā, kā dažās lētajās aviokompācijās. Jā, lidojumi tagad ir daudz pieejamāki nekā pirms 20 gadiem, un daudziem varbūt lidostā ir sajūta kā autoostā, jo tur ir jābūt visai bieži. Tomēr tādi sīkumi kā iespēja izvēlēties sēdvietu vai ļaut lidsabiedrībai to ierādīt, ir svarīgi.
AirBaltic šādas dillemmas ir atrisinājis ar pieeju, kas ir pasažierim ērta.
2. Maksā par to, ko tiešām vēlies. Kamēr citas “normālās” (ne budžeta) lidsabiedrības turpina “mest virsū” bezmaksas pārtiku un dzērienus, man tiešām patīk, ka es pati varu izvēlēties, ko un kad ēdu, un par to tad arī maksāju. Nav noslēpums, ka nereti lidsabiedrību pārtika nav kvalitatīva - sausas sviestmaizes ar majonēzi – un nereti lidsabiedrību pārtiku ēd tikai tāpēc, ka tā “it kā” ir bezmaksas: “it kā” tāpēc, ka, protams, ka tas ir iekļauts lidojuma cenā – tirgus likumi neļauj “uzsaukt” ēdienu.
Tātad, šāda pieeja ne tikai veicina pārēšanos un pārdzeršanos, bet – ja nu Tu esi viens starp tiem, kurš spēj atturēties no lielāka “bezmaksas” ēdiena un dzēriena patēriņa – Tu taču maksā arī par tiem, kuri pār-patērē, jo tas arī ir iekļauts Tavā lidojuma cenā. Garajos pārlidojumos pilnā pakalpojuma kopa ar ēdināšanu un izklaidi ir forša lieta. Bet, tā kā AirBaltic galvenokārt lido īsākas distances, man patīk, ka lidsabiedrība, ļaujot man pašai lemt, ko un kad ēst, un cik par to maksāt, ļauj man ne tikai rūpēties par veselību un manu maku, bet arī saudzīgi izturēties pret resursiem. Ja tiešām bads piemeklē lidmašīnā, AirBaltic ēdienkartē var atrast arī tādas foršas lietas kā auzu pārslu biezputru! Taču, ja cilvēks paņēmis uz lidmašīnu līdz savu pārtiku, stujarti neskatās ar “baltu aci”, jo mēs taču jau esam klienti – lidojumu esam nopirkuši, un ēst līdzi paņemto veselīgo pārtiku ir cilvēktiesības.
3. Bet galvenais, kāpēc man AirBaltic darbs tiešām šķiet uzslavējams un aizstāvāms, ir tas, kā AirBaltic ļauj man justies, kad es lidoju. Kā latvietei, eiropietei un pasaules pilsonei – un šīs identitātes viena otru neizslēdz un neapdraud, kā to labi zina starptautiskajā lidojumu jomā strādājošie. Lokālpatriotisms kopā ar Eiropas un pasaules elpu – tas ir smalki iestrādāts AirBaltic soļos, sākot no pārtikas piedāvājuma līdz ziepēm labierīcībās, kā arī apkalpes, kura pārvalda vismaz 3 valodas (latviešu, krievu un angļu). Lai gan AirBaltic ir Latvijas nacionālā lidsabiedrība, tā vārdu “nacionālā” nes ar lepnumu, bet bez šaurpierības, kā nacionālismu dažkārt redzam izpaužamies Latvijas sabiedrībā un politikā. Jā, mēs lepojamies ar Latviju un tās cilvēkiem - visiem, kuri izvēlējušies būt ar šo zemi saistīti. Tomēr Latvijas karogu mēs augstu ceļam ne gluži - tēlaini izsakoties - tērpušies tikai tautas tērpā.
Šo pieeju labi var izbaudīt, lasot AirBaltic žurnālu Baltic Outlook, kas – atkal – ļoti pozitīvi izceļas, salīdzinot ar citu lidsabiedrību piedāvājumu kavēt pasažieriem laiku, lidojot. Baltic Outlook negarlaiko, bet iedvesmo, un neaizvaino inteliģenci, kā dažkārt arī dažādām lapelēm izdodas. Žurnāls ar izceltām Latvijas, Baltijas, Eiropas un pasaules pērlēm kultūrā un mākslā, arhitektūrā, ēdienā, cilvēkos. Piemēram, jaunākajā žurnālā ir tiešām skaista saruna ar Barišņikovu – pasaules pilsoni, kurš joprojām lepojas un uztur saites ar Latviju.
Ekskluzīvā saruna ar Barišņikovu tiešām ir dāvana pasažieriem. Tomēr tas nav vienkārši labs žurnāls – tas gudri pilda AirBaltic tēla spodrināšanas un pakalpojumu piedāvāšanas uzdevumu, sākot no vadītāja ievadvēstules līdz kodolīgajiem stāstiem par AirBaltic darbiniekiem un baudāmām lietām gan Latvijā, gan citos AirBaltic jaunajos vai vecajos galapunktos. Un tieši oktobra žurnālā to var redzēt visspilgtāk, jo tas veltīts AirBaltic jubilejai – svinībās iesaistīta gan komanda, gan pasažieri, kaut vai iepazīstoties ar interesantiem faktiem par kompānijas 20 gadu vēsturi info grafikā, vai mēģinot uzminēt, kurās valstīs ciemojies AirBaltic rotaļu lācītis (foto konkursa pasažieriem rezultāti). Vērtīgi un interesanti, ar idejām par to, kā varētu sagaidīt PROVIDUS 15 gadu jubileju 2017.gadā!
Vienu vārdu sakot, AirBaltic noved pie līdzīgiem secinājumiem, pie kādiem esmu nonākusi, vērojot dažādu uzņēmumu, nevalstisko organizāciju vai institūciju attīstību.
Atcerieties, ka pirms kādiem gadiem lidsabiedrība bija Flika “bodīte”, un par tās darbiem tā lepoties nebija iespējams! Tāpēc ar prieku pievienojos apsveicējiem un saku savu paldies par darbu, kas tiešā un pārnestā nozīmē ceļ mākoņos!

Komentāri (17) secība: augoša / dilstoša
Much obliged for offering pleasant data to us. i like your post and all you impart to us is uptodate and very instructive, i might want to bookmark the page so i can come here again to peruse you, as you have made a great showing. free online poke
Book folding is free which agency that you will arrive to your nicely pleated and waiting for your marketing encouragement from Hot Prints. www.Hotprintusa.com
br mxf converter free download to convert HD camcorder files. avchd converter convert avchd video files to avi, mp4, wmv, mov mts to avi mp4 mov mkv iMovie, FCP/FCE with mts converter, so to convert mts files for your PC and mobiles. mod converter
AirBaltic aircraft do not search same the bus, as some ungenerous aviokomp?cij?s. Yes, now flights are such writer inexpensive than 20 years ago, and perhaps galore are perception at the airport as the bus installation, because there has to be quite oftentimes. However, such object as the chance to determine a seat or to reckon the airline to convey it is principal. Kasinoprojektit
Great Information sharing .. I am very happy to read this article
192.168.1.1
very happy to read that nice and usefull content thanks for share. http://www.aminegames.com/ http://www.aminegames.com/2016/08/cooking-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/war-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/games-girls-coat.html http://www.aminegames.com/2016/08/action-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/car-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/girls-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/ben-10-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/makeup-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/barbie-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/intelligence-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/adventure-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/friv-games.html http://www.aminegames.com/2016/08/mario-games.html
bajirao mastani full movie watch online
dilwale full movie watch online
hera pheri 3 full movie watch online
valentine day week list 2016
Wazir Full Movie Watch Online
Ghayal Once Again Full Movie Watch Online
Happy New Year 2016 Images
Inese Priedīte, šis ir blogs, nevis PROVIDUS analīze. Blogs no analīzes atšķiras ar to, ka tas ir personisks, brīvprātīgais darbs - manas iekšējās balss izpausme, kuru aicinu cienīt, tāpat kā es cienu Jūsu viedokļus, lai arī mūsu uzskati atšķiras.
Nu, jā, vairums kompāniju joprojām piedāvā iespēju bez maksas internetā izvēlēties sev tīkamāko vietu, bet, reģistrējoties lidostā, var vienkārši palūgt :) Ļoti dīvains raksts, ko publicēt Providus lapā. Slēptā reklāma?
"Par lidojumu atcelšanu un biežo lidojumu laiku maiņu AirBaltic - tas tiešām ir viens no būtiskiem kritiskajiem punktiem, par ko es arī neesmu sajūsmā un nesaprotu, kas pamato šādu haosu. Ja jau AirBaltic ir atzīta kā viena no labākajām lidsabiedrībām precizitātes ziņā, tad kā tas iet kopā ar biežo lidojumu laiku maiņu un atcelšanu?" - te kā reiz parādās Jūsu drausmīgi nepārspējamā nesaprašana par šiem jautājumiem.
Punktualitāti, ar kuru lielās Airbaltic rēķina no reisiem, kas tiek izpildīti - rēķina izlidojušo reisu precizitāti. Atceltie reisi tur neko nemaina - tie nekavējas. ja būtu plānoti 100 reisi, no kuriem 99 atceltu un 1 izlidotu laikā - punktualitate būtu 100%, jo vienīgais reiss izlidojis laikā. Savukārt regularitātes rādītāju airBaltic nepublicē un, ja arī publicē, tas nav nekā parbaudāms.
tāpat par to vietas ierādīšanu - nu kāpēc jārunā par kaut ko, par ko nav nekādas sajēgas. Ryanair jau gandrīz 2 gadus ierāda vietu bezmaksas, iečekojoties (no 2014.gada februāra). Nezinu nevienu citu aviokompāniju, kas no Rīgas neierāda, bet, redz, tā izrādās airBaltic īpašā unikalitāte un draudzīgais serviss. nu kā nav kauna?!
Paldies Inese Priedīte par komentāriem - acīmredzami neesmu kādu gadu ar Ryanair lidojusi! Par lidojumu atcelšanu un biežo lidojumu laiku maiņu AirBaltic - tas tiešām ir viens no būtiskiem kritiskajiem punktiem, par ko es arī neesmu sajūsmā un nesaprotu, kas pamato šādu haosu. Ja jau AirBaltic ir atzīta kā viena no labākajām lidsabiedrībām precizitātes ziņā, tad kā tas iet kopā ar biežo lidojumu laiku maiņu un atcelšanu? Varbūt tā arī AirBaltic tika pie šī statusa, jo par katru (dažkārt par 5 minūšu izmaiņām) pasažieris saņem informāciju, kas - ņemot vērā laiku, kas jāiegulda ceļojumos (no/ uz lidostas, laiks lidostā, u.c.) - ir tiešām nedaudz smieklīga perfekcijas izpausme. Kad runa ir par lielākām laika nobīdēm, jo mainīts lidaparāts (tāpēc lidojums ir īsāks vai ilgāks), vai arī lidojuma atcelšanu, protams, ka informācija nepieciešama, bet arī tajos gadījumos man trūkst AirBaltic komunikācija - kāpēc? Piemēram, Ziemassvētkos man nākas braukt uz citām ES valstīm, lai varētu būt kopā ar savu ģimeni, un, ja šajā aktīvajā ceļojumu laikā AirBaltic atceļ lidojumu, es nesaprotu, kāpēc. Protams, man par to pašu cenu tiek piedāvāts cits lidojums (tajā pat dienā un dažkārt ar nelielu laika atšķirību no oriģināli ieplānotā ceļojuma), tomēr jautājumi paliek. Ja man būtu pilnīgāka informācija, būtu vieglāk "norīt" neērtības, kas dažkārt šādā veidā rodas. Palieku pie tā, ka atbalstu AirBaltic, lai arī uzlabojamas lietas ir, un, protams, es cienu citu pasažieru viedokļus, t.sk. ieteikumu "turēties pa gabalu" no AirBaltic.
Starp citu, Ryanair jau vismaz kādu gadu automātiski piešķir konkrētu vietu, un, protams, ir arī iespēja par papildmaksu izvēlēties sev vēlamo vietu - tas tā, informācijas precizitātei komentāros.
Kā cilvēks, kas kaut kur un ar dažādām kompānijām lido vismaz reizi mēnesī, teikšu, ka AirBaltic piedāvā zemo cenu kompānijas servisu par augstām cenām. Organizējot starptautiskus pasākumus šovasar, nācās risināt problēmsituācijas, kad vairākiem cilvēkiem tika atcelti lidojumi, turklāt par to pat neinformējot. Šādu problēmu risināšanai ir pieejams lielisks maksas tālrunis, kuru apkalpojošie darbinieki noliedz, ka atceltā lidojuma atmaksa vēl nav veikta, lai arī klienta kontā naudas kā nav, tā nav. "Tā droši vien ir jūsu kļūda," ir viņu atrunas.
Salīdzinot ar neinformēšanu par atceltiem lidojumiem, nezin cik reizes mainīti lidojumu laiki, papildmaksu iekasēšana arī par tādiem pakalpojumiem, par ko maksas prasa tikai zemo cenu kompānijas, piemēram, par reģistrēšanos lidojumam lidostā, tāds sīkums vien ir.
Iesaku visiem, kas vēlas būt droši par savu, savu kolēģu, partneru vai tuvinieku nokļūšanu gala punktā, izvairīties no šīs aviokompānijas. Ryanair piedāvā tiešām lētus lidojumus un tos nemaina vai neatceļ bez iemesla. Finnair, Lufthansa, Aegean Air un daudzas citas kompānijas piedāvā biļetes par AirBaltic līdzīgām vai zemākām cenām un vēl atnes sviestmaizi un kaut ko padzerties :)
Kādreiz arī es biju AirBaltic fane, jo viņi tomēr mūsējie un vienu laiku cenas bija lieliskas, bet, diemžēl, kamēr viņi nenodrošinās uzticamu servisu, tikmēr labāk no viņiem pa gabalu.
Paldies par komentāriem, īpaši tiem, kuri neslēpjas aiz anonimitātes un runā par lietu, nevis uzbrūk ar personiskiem apvainojumiem. Lai veicinātu kvalitatīvu diskusiju, tomēr atbildēšu uz argumentiem no personas "ZZZZZZ".
1) Jā, kā jau es rakstīju - AirBaltic ierāda vietu (neļaujot to izvēlēties), bet, ja cilvēkam ir svarīgi tiešām sēdēt noteiktā vietā (pie loga, pie ejas, pa vidu, kopā ar ģimeni, u.c.), tad ir iespēja to noorganizēt, par to arī samaksājot. Man ne darba komandējumos, ne privātajos lidojumos ekonomiskajā klasē tas nav svarīgi. Lidoju tur, kur kompānija mani nosēdina. Atšķirībā no Ryanair, AirBaltic katram ir sava ierādītā vieta, nevis jāmeklē brīva vieta, kā autobusā. Tas ir mans arguments par to, ka AirBaltic rūpējas par svarīgajām lietām (ierāda vietu) un ļauj īpašas vajadzības (specifiskas vietas vēlme) risināt, par to papildus samaksājot. Ja tas nav svarīgi, sēdēšana ierādītajā vietā ir bezmaksas.
2) Jā, 2 bagāžu pieeja ir jauna, bet arī ar 1 rokas bagāžas pieeju man ar AirBaltic nekad nav bijusi saruna par to, ka mana rokas soma papildus nelielajam komandējuma koferim ir nepieļaujama. Tagad, ar jauno pieeju, tas ir vēl viens pozitīvs signāls. Ja agrāk bija oficiālā politika, kas patiesībā tika ignorēta (jo AirBaltic nelika spiest rokassomu koferī, lai tikai būtu 1 bagāžas vienība salonā), tad tagad šī pieeja daudz mazāk konfliktē ar realitāti. Nav noslēpums, ka viena no problēmām pārvaldībā (institūcijās un privātajā sektorā) ir politikas, kas ir tikai uz papīra, bet netiek ieviestas - šis AirBaltic piemērs labo agrāko praksi, ka pieeja bija uz papīra, ne realitātē.
šitas ir kaut kāds nelāgs joks vai kas?
1) "Tomēr tādi sīkumi kā iespēja izvēlēties sēdvietu vai ļaut lidsabiedrībai to ierādīt, ir svarīgi. " - airBaltic nedod iespēju izvēlēties sēdvietu ekonomiskajā klasē - tā tiek piešķirta automātiski, ja vien papaildus nemaksā.
2) "Tāpat kā iespēja paņemt līdz 2 rokas bagāžas vienības"
un kurai lētajai aviokompānijai nedrīkst? airBaltic turklāt otro mazo vienību ieviesa pavisam nesen.
laikam tiešām kundzene lido tikai biznesa klasē, ja var sarakstīt šādu murgojumu... nez kāda bauda ir lidot 20 gadīgos boeingos un jaunos, bet skaļos propellergaisakuģos.
p.s. izvēlos jebkuru citu aviokompāniju, ja vien tas iespējams. bet - anyway - nākamjā gadā KATRS Latvijas iedzīvotājs, arī tikko dzimušais vai tāds, kas no savas sādžas nekad nav izbraucis atkal ņems un ieguldīs aviolīnijā kādus 100EUR, lai tikai dacēm labāk lidojas.
komforts ir patīkams, šaubu nav. taču kam gan nav skaidrs, ka lētās aviokompānijas un autobusa sajūtu cilvēki izvēlas nekā cita kā tikai biļešu cenas dēļ. tādēļ man ir tikai viens jautājums autorei, vai biļešu cena Jums liktos tikapt nevērīgs faktors, ja biļete, ikreiz lidojot, būtu jāmaksā no sava personīgā budžeta, nevis kā komandējuma brauciens?
Ziepes Dagne tualetē man liek priecīgi pasmaidīt ikreizi. Bet par žurnālu gan jāsaka, vecajos labajos laikos pirms airBaltic sāka pozicionēties kā tranzītpārvadātājs, saturs bija augstvērtīgāks un reklāmu mazāk.