Uz vīriešiem tiek izdarīts spiediens būt veiksmīgiem, uzņēmīgiem, pelnošiem un emocionāli neiedragājamiem, tikmēr sievietes ir emocionālas un ēteriskas būtnes, kuras interesē skaistas kurpes un iknedēļas horoskops. Kā mediji piedalās šo stereotipu atražošanā?
VIDEO: 'Miss Representation' un sievietes medijos 9

2011.gadā ASV uzņemtās dokumentālās filmas „Miss Representation” centrā ir pētījums par sieviešu atspoguļojumu plašsaziņas līdzekļos - izklaides kultūrā, reklāmās, ziņu raidījumos un publiskajā telpā kopumā. Filmas sauklis „Tu nevari būt tā, ko tu neredzi” aktualizē jautājumu - kā mediji ietekmē nepietiekamo sieviešu reprezentāciju valsts pārvaldē, uzņēmējdarbībā un citās jomās?
Latvijas sabiedrībā valda stereotipi, kādai ir jābūt sievietei un kādam – vīrietim. Šos stereotipus lielā mērā ir radījuši un ikdienā „dzīvus” uztur plašsaziņas līdzekļi. Reklāmās sievietes tiek parādītas kā nedzīvi, pasīvi subjekti, greznumlietas vai balvas. Cik lielā mērā mediji Latvijā veido sabiedrisko domu un prasības pret sievietēm un vīriešiem? Kā šie kultivētie stereotipi ierobežo sievietes un vīrieša iespējas personiskajai izaugsmei un brīvībai?
Diskusijas tēmas: kā Latvijas medijos tiek atspoguļotas sievietes un vai mēs saskaramies ar līdzīgām problēmām kā ASV un citviet Eiropā. Diskusijas dalībnieki: LU SZF Komunikācijas studiju nodaļas pasniedzēja, dzimtes pētniece Marita Zitmane, aģentūras MOOZ! radošais direktors Ēriks Stendzenieks, žurnāliste Baiba Strautmane, Playboy žurnālists Ivars Āboliņš, Monday.lv veidotāja Iluta Skrūzkalne. Diskusiju vada PROVIDUS pētniece Linda Curika.
Pasākums notika 6.novembrī, kinoteātrī Kinobize.
Projekts tiek realizēts ar ASV vēstniecības Mazo grantu programmas finansiālu atbalstu.

Komentāri (9) secība: augoša / dilstoša
wonderful video Samsung galaxy 'Miss Representation' un sievietes medijos.
آپلود سنتر عکس , بازی آنلاین جراحی
realy interesting Uz vīriešiem tiek izdarīts spiediens būt veiksmīgiem, uzņēmīgiem, pelnošiem un emocionāli neiedragājamiem, tikmēr sievietes ir emocionālas un ēteriskas būtnes, kuras interesē skaistas kurpes un iknedēļas horoskops. Kā mediji piedalās šo stereotipu atražošanā?
بازآنلاین آشپزی
http://howtowriteanarticle.org/ very good
The actual copy writer may use redirection to make sure that the audience continues reading through this content in order to draw the woman focus on some other content articles. For example, phrases similar to "Continued on page 3” reroute the audience into a page in which the content can be extended. Read more here. <a href="http://howtowriteanarticle.org/" rel="dofollow">How to write an article</a>
I am thankful for the article.Really looking forward to read more. http://www.happynewyear2016-images.com http://www.recipefrance.com/2015/04/journee-internationale-des-droits-des-femmes-2016.html
paldies par diskusiju! dažas vērtīgas atziņas, bet pietrūkst sarunas par šīm tēmām ikdienā, nevis retās sarunās.
Pētījums, kad nav ko darīt...
Vispār kaut kāds ārprāts. No sākuma vēl izskatījās pēc kaut cik jēdzīgas diskusijas, bet drīz vien aizgāja pilnīgs sviests. Nav saprotams par ko maksā naudu tādai "pasniedzējai", kura pilnīgi putrojas savos tekstos, nonāk pretrunās un beigās sāk pierādīt to, ko sākumā noliedz. Vispār šādas diskusijas visuzskatāmāk ilustrē tēzi, ka visas šīs gendera teorijas ir ne vien pilnīgs sviests, bet iedarbojas graujoši uz sociālajām struktūrām.
Es ārkārtīgi priecājos par šādu diskusiju rīkošanu, jo īpaši tad, ja pieticis drosmes uzaicināt arī cilvēkus ar veselu saprātu, ne tikai gendertripā sapinušos. Kā citādi auditorija spētu saprast un izvērtēt "aktuālos procesus" sabiedrībā?
Prātam netveramas muļķības.